Mä olen tässä saanut toivomuksen tehdä "tikapuulangasta" huivi. No minähän sellaisen lupasin toteuttaa, mutta mikä mahtaisi olla paras malli ? Tuleeko hyvä jos tekisi esim. Liisan Lilja- huivin ? Miten mahtaisi tikapuulanka niihin soveltua ? Jos jollain on ajatuksia niin kertokaapa.

Muuten viikonloppu on ollut ihanan rento. On saanut olla ihan vaan kotona ja nauttia omenaherkuista nyt kun omenoita on niin paljon. Hmm vaan lenkille pitäisis tänään kyllä lähteä ettei ihan rentoiluksi mene koko päivä. Käsitöistä olen saanut valmiiksi lapsen ponchot mutta koosta minulla ei ole mitään käsitystä. Äiti saa testailla niitä rauhassa ja lupaan kaikin tavoin korjailla niitä, jotta hyvä tulee. Kuvia niistä tulee täysin valmiina.

Koulutöitäkin olen jonkin verran taas saanut eteenpäin, vaikka aika laiska niiden suhteen olenkin nyt viikonlopun aikana ollutkin. Maanantaina taas lukukirjat kiltisti käteen niin homma alkaa luistamaan.