Olen jo kauan suunnitellut oman blogin aloittamista, mutta nyt sen vihdoin ja viimein olen saanut aikaiseksi. Tässä blogissani tulen kertomaan kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä. Kaikkein eniten kuitenkin käsitöistä, jotka ovat intohimoni. Puikot ja koukut kilisee vilkkaaseen tahtiin ja nyt myös ompelukone on ruvennut surisemaan. Pyrin saamaan joitakin kuvia myös tälle sivustolle kunhan ensin opin käyttämään tätä ohjelmaa :)

Sitten vähän itsestäni. Olen opiskelija tällä hetkellä ja parin vuoden päästä sairaanhoitajaksi pitäisi valmistus. Olen jo lähihoitaja ammatiltani. Ikää on 25v ja olen avoliitossa. Perheeseeni kuuluu miehen lisäksi n. vuoden ikäinen kissanriiviö Keltu nimeltään. Siitäkin varmaan juttua piisaa. Tällä hetkellä olen työssä dementiavanhusten parissa ja asustelen Salossa.