Kiitos ja suuri kumarrus omalle Snylleni ihanasta paketista. Katselkaa ja kadehtikaa. =)

815443.jpg

Tässä paketti lähes kokonaisena eli vain suklaa puuttuu, joka mun ja isännän toimesta oli jo heti paremmissa suissa, ettei vaan sula. Siis aivan ihanaa sukkalankaa, pikkuiset sormikaspuikot, Keltulle leluja ja kortti. Sekä Kahdet sukat, jotka ovat kuin minun jalkaan tehdyt. Katsokaa vaikka.

815446.jpg

Ihanat unelmasukat kauniin tumman sinisestä Regia silkistä. Uusi lanka minulle ja ai miten ihanan pehmeää se on.

815441.jpg

Ja Jaywalkerit Stepistä. Ihanat nämäkin. Ja kauniisti menee raidat ja ja ja Ihanat.

Sitten lisää sukka-asiaa.

Eilen vietettiin Salo-päivää ja kuten jo olen jo kertonut teemana on ollut sukat.

815435.jpg

Ihana kyltti. No siis kaupunki järjesti sukkakilpailun jonka sukat menevät SPR:n mukana hyvään tarkoitukseen. No toki siihen piti ottaa osaa. Sukkapareja tuli yhteensä 155 ! Ja niistä järjestettiin näyttely. Eilen käytiin sitä katsomassa ja ai että oli toinen toistaan kauniimpia sukkia. Tässä vähän maistiaisia.

815436.jpg

Sinisiä sukkia

815433.jpg

Punaisia sukkia

815438.jpg

Valkoisia sukkia

815440.jpg

JA tässä ansaitusti voittajasukat. Ihanat eikö vaan.

Itse tein Jaywalkerit.
815432.jpg
 ja täytyy tässä nyt mainita että voittaja sai 100 e ja kolmelle arvottiin 50 e ja arpaonni suosi minua. Sillä rahalla on varmaan ihan kohtuullista, että ostaa lankaa vai mitä meinaatte ?