Nyt on hetken aikaa ollut aika hiljaista ja syy siihen on ollut koulu. Se haittaa pahasti käsitöiden tekoa. On pitänyt lukea tenttiin ja koulupäivät ovat olleet pitkiä yms. Kyllä te tiedätte. En ole siis ehtinyt oikein blogia päivittää, mutta muiden olen edelleen kyllä kovasti lukenut.

Omat käsityöni siis junnaavat paikallaan. Koko viime viikon ja tämän viikon olen harrastanut purkamista. Sniikkerien purkamista siis. Ensin tein aivan ohjeen mukaan ja niistä tuli mielestäni vähän löysät, no muutama silmukka pois ja uutta tekemään ja arvaatte varmaan kuinka kävi. No pienethän niistä tuli ja kahteen otteeseenkin vielä. Mä en ymmärrä miten mä olen niin voinu sekoilla sen kanssa. bambulanka on ihanaa kutoa, mutta nyt jäi kyllä sniikkerien yrittäminen hetkeksi ja lanka jäähylle.

Iltaisin on ollut myös omenoiden kuorimista, sillä äidiltäni saatiin varmaan joku ehkä 10-15kg omenoita ja niissähän kuorimista riittää. No onneksi sitä voi tehdä telkkaria katsellessa. Ihan mukavaa siis. Ja pakko on ollut tehdä omenapiirakkaakin, tosin se kyllä meni parempiin suihin ennen kuin ehdin valokuvaa ottaa.

Tänään olen lukenut tenttiin (edelleen, onneksi se on ohi perjantaina) ja sain aikaiseksi muutaman kortin ja syyskoristeen pöydälle. Niistä kuvia huomenna (tai joskus) kunhan kortin saaja ensin saa korttinsa.

Ai niin ja viikonloppu meni ostoksilla pyöriessä ja tietenkin tanssiessa. Kyllä se VARJOKUVA on sitten hyvä bändi ei muuta voi sanoa. Sunnuntaina oltiinkin Turun päivillä ja isäni synttäreillä. Illalla vielä käytiin katsomassa Turunpäivän ilotulitusta ennen kotiin lähtöä ja kyllä oli komia.

Että sellaista täällä, nyt taas hetkeksi kirjojen pariin...